حذف مجوز دسترسی کاربر به نقشه - (قابلیت مدیریت کاربران)
یادداشت: برای استفاده از قابلیت مدیریت کاربران، باید مدیر نقشه باشید. با مراجعه به این پیوند درباره مجوزهای مبتنی بر نقش آموزش ببینید:
معرفی قابلیت مدیریت کاربران - همکاری روی یک نقشه واحد
باز کردن پنجره «مدیریت کاربران»
- وارد حساب Scribble Maps خود شوید در:
https://www.scribblemaps.com/create(اختیاری) برای یادگیری نحوه ورود، به این پیوند مراجعه کنید:
نحوه ورود/ثبتنام - نقشه را باز کردن.
روشهای ممکن عبارتند از:
بارگذاری یک نقشه از پنجره نقشههای شما
بارگذاری یک نقشه با استفاده از شناسه نقشه - «منو > بارگذاری فایل واردشده»
- روی دکمه «منو» در نوار ابزار بالا کلیک کنید.
- زیر عنوان «Scribble Maps»، روی دکمه «ذخیره نقشه» کلیک کنید.
پنجره «ذخیره نقشه» نمایش داده میشود.
- روی دکمه «مدیریت کاربران» کلیک کنید.
پنجره «مدیریت کاربران» نمایش داده میشود.
حذف مجوز دسترسی کاربر به نقشه
- در پنجره «مدیریت کاربران»، فهرست کاربران و نقشهای آنها را مشاهده میکنید.
- ردیف مربوط به کاربر را در فهرست پیدا کنید.
- در سمت راست نام کاربر، روی نماد سطل زباله کلیک کنید.
- یک پنجره بازشو نمایان میشود که میپرسد آیا میخواهید کاربر را حذف کنید. روی دکمه «بله» کلیک کنید.
- خواهید دید که نشانی ایمیل کاربر از پنجره حذف شده است.
- روی کادر انتخاب که پیام «من ربات نیستم» را نمایش میدهد کلیک کنید.
- (اختیاری) در صورت درخواست، مراحل reCAPTCHA را انجام دهید.
- روی دکمه «ذخیره کاربران» کلیک کنید.
- روی دکمه «بازگشت به ذخیره نقشه» کلیک کنید.
- (اختیاری) نقشه را ذخیره کنید.
یادداشت: بعد از کلیک روی «ذخیره کاربران» (گام ۸)، برنامه بهطور خودکار دسترسی کاربر به نقشه را حذف میکند. بنابراین نیازی به ذخیره نقشه نیست. برای یادگیری نحوه ذخیره نقشهها، به این پیوند مراجعه کنید: ذخیره یک نقشه
همچنین ببینید
تغییر نقش کاربر برای مجوزها - (قابلیت مدیریت کاربران)
آخرین بهروزرسانی